we will miss youu . . .T_T

assalammualaikum ,peace ! :h:

*ekhem ,tiup habok kat blog ;D haha ,baru hari ni nak udate blog terbaru .for today lahh kan ,XD  emm . . .aku nak cite ni ,pagi tadi pkul 10.25a.m aku baru bangun dari tido (*kantoi laa pulak bangun lewat ,muehehe) bella bagitau aku yang fika nak buad party perpisahan dengan aida .haida bt. mustafa .our classmates and aku pernah satu group assignment dengan dia .time tuu ,aku rasaaa . . . . sedey doo :face32: tapi ,aku gagahkan diri aku nak sambut jugak .pagi tu ,aku siap lambat sikit ,aku malas siap cepat-cepat .dyeorg janji nak meet pukul 11.00a.m kat kfc,Machang .tapi aku . . . .still tak boleh blahh laa kan .malas nak siap cepat .==" bella pegi dulu  naik tenggiling pak hashim dengan zuby ,fika ,eyra ,sha ,farah ,syakira and farhana . .tinggal aku ,aina ,anis je kat dalam bilik . . . lepas dah siap bagai . . .kteorang turun pegi kafe nak tunggu tenggiling ,tapi malang nye ,aku tak nampak satu pun tenggiling yang nak pegi mache . . . time kat kafe tuu ,aku nampak party girl ,aida :) so ,aku tegur laa dye .time tuu ,start laa lakonan aku ,aina ,anis ,ika munir ,and shima  . . . =) kteorg start acting depan aida sebab tanak dye tau bout party girl dye :) aida tanye aku nak pegi mane ,aku cakap aku nak pegi machang beli buku ,but actually nak sambut party girl tuu ,teheeee;DDD  ika pulak bgtau yang dye nak pegi machang beli barang ,hahaxD TERBAEK LAA !XDD then ,lepas satu-satu tenggiling yang mai kat TDM aku tanye nak pegi machang ke tak ,akhirnya ade le satu yang jawap boleh pegi . . .then ,kteorg pun naik giling tuu ,tapi nak tawu tak ape jadi ??!!kiteorang main pusing2 satu UiTM ni 3 kali kot !then abg giling tuu bawak kteorg pusing roundbout 3 kali jugak kot!what the !!!pening aku dooo confused haha ,sweet gila lahh .pening gilaaa;DD  semua gilaaa !:p: after that ,kteorg pegi machang . . . dah sampai machang ,aku cakap kat aida yang aku dengan aina nak pegi SMO(kedai buku) .haha *padahal aku nak beli hadiah perpisahan kteorg :( sedey pulak kalau di ingatkan ..--" hehe ,dah-dah !jiwoo pulok .;D then ika ,shima and anis teruskan plan kteorg bwak aida pegi kfc !:D aku dengan aina pun pegi SMO beli hadiah yang berat lagi omeyyy untuk aida :h: ondaway kteorg nak pegi kfc tuu ,ya ampun . . . punya laa sesak .nak tawu sebab ape ?sebab jalan nak pegi kfc tuu ade pasar isnin .walaupun ade alternatif jalan lain yang boleh diambil ,tapi kteorg tetap ikut jalan yang sesak tu sebab tanak ikut jalan yang jauh ,haha XD setibanya aku dengan aina kat kfc ,ape yang aku nampak fika ,zuby ,shima ,ika dengan yang lain tengah tunggu api untuk menyalakan lilin kat atas kek yang YUMMY :) cantikk ^^ lepas tu pulak ,aku nampak eyra ya tengah bawak lighter untuk nyalakan lilin kat kek omey tuu ,uwaaa cantik gilaa lepas dah pasang lilin dkat kek tuu :i: aku tanye laa kat zuby ,mane aida ?terkejut jugak laa kan ,sebab party gilr tuu takde .:D rupa-rupanya dyeorang pancing dye suh tunggu kat tingkat atas kfc :)then ,fika bwak kek party girl and kteorg follow dari belakang untuk naik kat atas ^______________^ seronok oouuuhhhh =,= aku nampak face aida memang berubah gilaa lahh time nampak kteorg sume .suprise laa kan .dah laa kene tipu .kalau aku pun marah .hahaxD rilex yee aida sayang ,()  heaven laa kan ?:):86: haha ,then kteorg snap-2  and saling bermaaf maafan . . :) thanks korang ,sebab support party girl ni ♥ and lasty ,to zuby ,fika ,eyra ya ,shima ,bella ,aina ,anis ,ika ,syahira ,syakira ,farah ,thanks again sebab buad party girl ni <3 support korang yang buad sweet memory ni takkan hilang ,cewwwah !;D 
then ,you all may see below :)




we will miss youu haida bt. mustafa ,:) 12.12.2011 

No comments:

Post a Comment

hai:)