rindu .T_T

assalammualaikum ,peace all ^^

lama tak update blog ni .berhabuk dah  ha .;D okayy as title above ,aku memang rindu .tapi rindu pada siapa ?(persoalan betol laa ,==") first ,family aku kat rumah tuu .YESS !seriously aku memang rindu gila kat parents aku .especially my parents .rindu sangat-sangat ter amat sangat .(memang sah laa fail BM  kan ?kesean en.radzman .cikgu aku time form 4 and 5 dulu) second ,aku rindu . . .sape eh ?entah laa .hanya Allah jea yang tahu .engkau maha mengetahui ya Allah .


semalam ,adik aku tini ade IM aku kat FACEBOOK menyatakan bahawa harini ma ,abah ,along ,and tini berserta laura akan balik ke kampung untuk meraikan hari perkahwinan sepupu aku ,abg sham kat kampung .whoaaaa HEAVEN nyeee!aku nak ikut jugak !uwaaaaaaaaaa


emm . . . .pagi ni ,aku rasa kesian and bersalah sangat pada bella .first of all ,sebab pagi ni kteorg janji dengan dye nak joging pepagi ni .tup tup . . . .haprak pon tak jadi .sume tidoq ..haha termasuklaa aku . . . and now ,dah masuk zohor .so ,ape lagi . . . . .solat laa !(:




daaaa ,assalammualaikum ,^^

No comments:

Post a Comment

hai:)