bila teringatkan sesuatu yang kita tak hargai suatu masa dulu. . . T_T

assalammualaikum . . . . . . X(


harini . . . aku rasa sedih sangat . . . .mula-mula ,rasa okay je . . . tapi . . . bila bukak FACEBOOK tadi . . . aku rasa sedih sangat . . . . . bagai sesuatu menghantui aku . . . .aku taknak sesiapa yang ter atau memang baca post ni terasa apa-apa . . . bukan niat aku . . . .tadi ,aku bukak facebook someone ,aku tak kenal pun perempuan tu . . . .tangan aku gatal  just click je profile dia .and bukan niat aku nak stalker or anything .tapi ,terpampang kat wall picture dia ,keratan surat khabar berita tentang pemergian arwah haznizawati . . . .ramai yang comment kat picture tu . . . .sebak hati aku . . .tak dapat digambarkan perasaan aku waktu ni . . . dekat laptop bella ,terpampang besar gambarkiteorang waktu last exam IMD102 . . . .gambar kiteorg tangkap ramai-ramai dengan arwah . . . aku ,niza ,bella ,kak nat ,pipah ,anis ,aina ,mami ,mek ti . . x( sedih tak terkata . . . .lagi ,gambar arwah dngan mek ti terpampang dekat henpon mek ti . . . sebak aku . . . .!_! rakan rapat kpd  roommate aku . . . aku tak berapa rapat dengan dia . . . yang aku tahu ,dia adik kepada kawan kakak aku . . .tapi ,semenjak malam dinner sem 1 dulu ,aku mula rapat dengan dia hari demi hari . . .sebab dia layan aku dengan baik . . . aku pun tak tahu kenapa hari waktu diorang nak pergi jeram linang tu hati aku tergerak kata jangan ikut . . . .aku tak boleh tengok mana-mana gambar dia . . . aku rasa serba salah sangat . . . .aku rindu nak cakap-cakap dengan dia . . . .tapi . . . hati aku luluh bila aku tengok gambar dia . . . apa yang aku nak katakan . . . . .aku sentiasa merindui dia . . . moga arwah tenang disana . . . .aku doakan kau dunia dan akhirat . . . Allah lebih menyayangi kau . . . . Al-fatihah . . .   :'(


arwah cakap ,arwah tenang melihat keindahan ciptaan yang telah Allah berikan . . .:'(

No comments:

Post a Comment

hai:)