my tear ,please dont drops ?:(

salam semua ,:(
sory korang . . . .actually ,aku tak berapa ada mood nak update post ni . .tapi . .disebabkan aku bosan tahap death ni . . aku update kan jugak post ni . . .--" emm . . .tetibe pepagi buta ni aku rasa tak bermaya . .aku pun tak tahu kenapa . . . aku asyik pikir nak balik jer . . .tak pikir lain dah .assignment aku pun tunggang langgang lagi . . . .tak mampu aku fikir benda yang lain selain balik rumah and see my family . . . jujurnya ,aku rindu family aku . . :'(   aku tengah layan lagu bawa kau pergi-goliath band .sentap jiwa aku ohh <3 entah kenapa . . sejak akhir-2 ni . . .aku rasa macam something is going wrong . . .tapi aku still tak tahu ape benda yang aku rasa tak kena tu . .tiap-2 hari aku rasa nak nages . . tapi aku tak boleh . . .kenapa yaa ??? someone please help me ,:(

sad person ,
-una- !_! 2:11 a.m 

and yes ,aku akan ingat kata-2 ni sampai bila-2 :(

No comments:

Post a Comment

hai:)