pagi yang indah ,:D

assalammualaikum . . . .
pagi ini memang sangat indah buat aku !hahaxD nak tahu kenapa ?sebab pagi ni kelas DIBATALKAN !hoho bel260 pulak tuu !;D gembira nya ,haha peace !*happey tak terkata doo -.-' but , aku still ade kelas ,pfffffttt !==" pukul 4 p.m until 6 p.m kelas CTU .malam ade kelas lagy !haihh .tape ,unless ,pegi kelas lewat lagi kan ?muehehe ;D *aura jahat keluaq dahh~haha
emm . . . .malam tadikan ,aku ade mimpi !pukul 2  lebih bawu aku tido !aduii . . . . sakit mata aku .emm . . . aku mimpi ma dengan abah meninggal T_T aku menanges sorang-sorang atas katil ni ha .tak sanggup aku kehilangan buah hati jantung aku .aku asyik terfikir tentang tu .aku tak tahu laa ape jadi kat aku kalau aku kehilangan ma dengan abah .!_! tapi ,pepagi tadi ,time aku tengah iron baju kurung aku ,mami merangkap wani cakap eh ,kalau kite mimpi orang yang meninggal dia panjang umur kan ? aku pun agak terkejot jugak laa bile mami cakap macam tu .dalam hati aku cakap ,macam mane laa mami ni tawu ape yang aku mimpi malam tadi . tapi kalau macam tu caranya Allah sedarkan aku ,aku syukur sangat pada Allah .lepas aku mimpi malam tadi ,aku terus doa kat Allah supaya ma dengan abah dipanjangkan umur .aku juga mohon dekat Allah ,supaya jangan ambil nyawa ma dengan abah sebelum aku ..amin . . .moga doa aku dimakbulkan olehnya . . . :')

amin . . .^^
angah rindukan ma dengan abah , :'(
23.12.11 angah balik tau . .

No comments:

Post a Comment

hai:)