♥ JODOH ITU RAHSIA ALLAH ♥

Sekuat mana kita setia , Sehebat mana kita merancang, Selama mana kita menunggu , Sekeras mana kita b'sabar , Sejujur mana kita menerima kekasih kita . .
Jika Allah s.w.t tidak menulis jodoh kita b'sama kekasih kita, kita tetap tidak akan b'sama dengannya . .
Redha dn Pasrah . .♥Jika Allah tidak menulis jodoh kita bersama. Kita tetap tidak akan bersama. Tiada yang kebetulan melainkan semuanya telah dirancang. Dan sebaik baik yang merancang itu adalah ALLAH s.w.t. Maha Perancang Segalanya :') 
 

Aku belajar melupakan seseorang yg melupakan aku . .  
Aku belajar memaafkan semua orang yg menyakiti aku . . 
Aku belajar utk menjadi yg terbaik utk org yg aku sayangi . . 
tetapi,ssuatu yg takkan boleh aku pelajari iaitu 
 "harus belajar TERSENYUM disaat org yang aku sayang MENYAYANGI org lain . . .

1 comment:

  1. Assalamualaikum... izinkan saya share status ni buleh??

    ReplyDelete

hai:)