bersederhana adalah yang terbaik

assalammualaikum .
Hai semua !sapa yang rindu aku ,angkat muka dan pandang skrin tepat-tepat cepat ! okayy bagus ,(:  dah cukup terharu dah ni .kikiki xD

la ni ,aku nak tules something untuk korang fikirkan .hee kalau korang pesen malas fikir ,hmm takleh tolong laa .otak korang pandai kan ?so pepandai laa guna .haha xD ak tak masuk campur .-,-

ermm kalau tengok pasangan depan mata aku ,aku selalu fikir ,"bagusnya ade orang sayang .tapi ,betul ke dia sayang ?macam mana tahap sayang dia tu ?"

soalan ni biasanya akan terdetik dalam benak kepala geliga aku lebih-lebih lagi bila aku tengok pasangan tu comel-2 je . . . :) tapi ,kadang-2 terfikir jugak ,confirm kawin ke nanti ?hmmm ,selalu fikir tu la pun . but fikir-2 balik jugak ,jodoh pertemuan ditangan Allah kan ?so ,redha lah kay ?kalau skarang yang dah ade jodoh tu ,please take care of ur relationship .jangan dok mengggatal dengan jantan/puang lain pulok .haaa bahaye -.- nak tawu sebab ape ? sebab . . .bila kite dah ade someone tuu . . kite kene hargai dia . . .bila dia dah takde . . .baru rasa rindu . . baru rasa sayang . . .ha ,takde guna dah kan ?so ,hargai .saling menghargai .tu yang paling penting dlam perhubungan . tak kira lahh macam mana pun .

but for adik-adik yang tengah kecik-2 tu ,jangan gatal-2 pulak ye !belajar sampai bijak dulu !heeee 
tu jeee .papai semua !lap you  ! ^^

No comments:

Post a Comment

hai:)