kawan VS Kekasih

kawan-kawan still penting .kawan-kawanlah tempat korang share pendapat.kawan-kawan laa asalnya wujud perasaan cinta and kasih sayang korang tu .perasaan yang tak mampu digambarkan.umpama menari-nari diatas sinaran bintang ,diterangkan dengan cahaya bulan ditaman bunga dimalam hari bersama orang yang tersayang .orang yang sentiasa terlekat dipintu hatiyang dihiasi oleh . . . .Okay-okay . . .sorry .nilah akibatnye bile terlampau obses baca novel jiwang ,muehehehexD Ter baca dan Ter habis baca oka ?xD


sebenarnya kawan lah yang telah menjadi tempat kita berteduh sementara saat kita susah . aku sayang kawan-kawan aku .erh .malu sial cakap macam ni .macam perempuan gay pulak .haha.tak kisah lah .aku nak boldkan yang kawan and kekasih memang penting untuk menceriakan hidup kita .dua-dua amat penting .tapi semuanya ada had .apabila kita perlu memilih ,kita tak tahu yang ianya adalah pilihan yang sukar ,dan berbahagialah ketika kita memilih .kerana pilihan tak biasanya datang .dan yang datang tak semestinya yang kita nak ,kita tak akan dapat .


banyak benda yang kita tak akan dapat walau kita berusaha sekuat mana pun .sebab semuanya takdir Allah yang Maha Kuasa beri segalanya ,kita yang sebagai manusia ni pun ,hanya mampu berserah & tawakal pada takdir tu je ,(: dan bila tiba masanya ,kita tahu bila masa kita perlu berhenti .dan biarkan usaha kita jadi abu yang berterbangan . . well ,sekurang-kurangnya kita berusaha kan ?(:so ,jangan nak merungut lebih-lebih .live with it .live your life .live your day ,have a nice day ,buddy .salam ,(:

No comments:

Post a Comment

hai:)