aku bukan aku . . .

peace upon youu there (':


as title above ,ak still nak labelkan diri aku bukan aku .this b'cause sometimes aku buad something yang bukan aku nak . . .means ,ak akan buad untuk buad semua orang tak kecil hati .include my parents . .but once aku tau ade orang kecil hati dengan aku ,diri aku akan diselubungi rasa bersalah . . .emm . . .aku pun dont no why . .. . .yeah . . . .im not perfect as youu all . . . .aku sedar,diri aku hanya insan biasa . . .ayah aku selalu bagi aku nasihat . . . tapi . . bgi aku ,ap yang penting ,semua tentang sahabat aku . . .memang ,kite tak boleh labelkan perkataan sahabat sesuka hati ,kerana perkataan sahabat adalah keramat . . .tp . . .bagi aku ,sahabat adalah orang pernah tolong aku disaat aku susah ,pernah berada bersama aku dimana jua ,pernah menyakiti aku ,pernah menyindir aku ,pernah sisihkan aku ,tapi . . .for me ,sahabat adalah yang terbaik untuk aku . . .anyway ,aku pun tak tahu ape yang aku merepek ni . . .tangan aku laju je taip ayat2 ni . . . .dont no why . . . . aku taip semua ni ,berdasarkan apa yang terlintas dalam fikiran aku sekarang . . . . .semua orang ingat or fikir aku sombong .yeahh ,maybe aku sombong ,tapi ,na buad macam mana kan ?korang jelah yang friendly .sometimes what we feel we had ,is different what people thinking about you .so ,kadang2 ,kite kena laa investigate diri kita dulu ,baru kita judge orang lain .disini ,aku bukan nak judge orang ,tapi bila orang da judge aku berdasakan apa yang dia nampak or secara physically ,aku absolutely upset .aku pun seorang manusia .nobody perfect .aku pun pernah buad salah .tapi perlu kea bedakan aku dengan orang lain ?secara terang-terangan ?isnt hurt my feeling ?aku juga punya hati . . . ni luahan hati aku yang tak betul . . .ayat tunggang langgang ,celaru ,plus and minus ,aku sedih sangat .but what can i do . . . .people can judge us whenever they like . . .me ?im just go on with my life . . if people tak suka aku ,itsokay . . .ak redha . . .aku bersyukur atas semua ciptaan tuhan terhadap aku . . . .anyway perasaan upset aku tu sampai sekarang tak dapat aku hilangkan . . . .maybe hati aku dah terlampau banyak dilukai . . . -_________-


dats all ,thankyou for everything  . . .)':




mood aku tetap sedih . . .

No comments:

Post a Comment

hai:)